V televíznej relácií Test magazín pred nedávnom uskutočnili spotrebiteľský test e-shopov s nábytkom. Náš e-shop sa do ich výberu nedostal, chceli sme, ale vedieť ako by sme obstáli v teste my. Rozhodli sme sa teda ohodnotiť náš obchod podľa kritérií Test magazínu.
Komfort stránky 10%
Prvým kritériom, ktorý bol hodnotený, bol komfort stránky, bola mu priradená váha 10%. Pre zákazníka je určite dôležité aby sa na stránke cítil dobre. Našu stránku sme sa snažili upraviť tak aby sme v zákazníkovi navodili príjemný pocit bez rušivých momentov či vyskakujúcich okien. Dôležité je tiež intuitívne ovládanie. Tovar máme rozčlenený do kategórií a následne do podkategórií pre ľahšiu orientáciu.
Vybraný produkt si jednoducho vložíte do košíka prostredníctvom tlačidla Kúpiť. Následne v niekoľkých krokoch vyplníte objednávku.
Doručenie a doprava 15%
Nábytok je rozmerovo väčší tovar. Na jeho doručenie využívajú e-shopy prepravné spoločnosti alebo vlastnú dopravu. My realizujeme doručenie našou vlastnou dopravou. Vieme teda, že tovar k Vám bude doručený nepoškodený. Deň pred dodaním zákazníkov vždy informuje náš vedúci dopravy. Dozviete sa približný čas dodania, prípadne môžete ešte upresniť adresu dodania.
Cenu dopravy u nás stanovuje marketingové oddelenie vždy začiatkom mesiaca. Cenu stanovujeme vždy celoplošne, na celé územie Slovenska.
V relácií bolo e-shopom vytýkané, že doručujú výhradne počas pracovných dní. Vieme o tom, že pre zákazníkov je náročné prevziať tovar počas ich práce. Preto sme zaviedli službu Doručenie v dohodnutý čas.
Vynáška 10%
Aj v relácií podotkli, že vynesenie nábytku je náročné. Tovar chodí väčšinou v demonte a musíte teda vyniesť niekoľko krabíc, prípadne celú sedačku. Náš obchod poskytuje službu Vynáška. Zvolili sme jednotnú sumu bez ohľadu na to či bývate v dome či byte, a bez ohľadu na poschodie ako aj veľkosť objednaného tovaru.
Montáž 20%
K tovaru je vždy priložený montážny návod, a ak nie tak si ho môžete u predajcu vyžiadať. Nie každý je však dostatočne manuálne zručný. V našom obchode máme skúsených montérov, ktorý Vám bez problémov poskladajú Váš nábytok. Ušetria Vám tak čas a duševné zdravie :)
Platba 10%
Na základe našich doterajších skúsenosti môžeme povedať, že ľudia uprednostňujú spôsob platby na dobierku. Zaplatia teda priamo nášmu šoférovi pri preberaní tovaru. Ponúkame však aj iné možnosti platby, a to úhradou prevodom na účet alebo splátky.
Hotline 5%
Pod pojmom Hotline sa myslí komunikácia obchodu so zákazníkom. Uvedomujeme si, že nábytok si kupujete za účelom dlhodobého užívania a skrášlenia Vášho domu či bytu. Je preto dôležité aby boli Vaše požiadavky splnené čo najpresnejšie. Keďže nakupujete výhradne na základe obrázkov a popisov, komunikácia so zákazníkom je veľmi dôležitá. Na komunikáciu využívame telefónnu linku, chat a e-mail.
Pri nákupe u nás je každý zákazník po zadaní objednávky telefonicky kontaktovaný. Je to priestor, aby sme s Vami prekonzultovali farebné prevedenie tovaru prípadne iné nejasnosti a informujeme Vás o dodacej dobe.
V relácií bolo obchodom vyčítané, že nekomunikujú počas víkendov a po bežnej pracovnej dobe. Počas víkendu sme Vám k dispozícií prostredníctvom chatu. A počas pracovných dní nás môžete telefonicky kontaktovať až do 19.00.
Vrátenie tovaru 30%
Keďže si kupujete ,,mačku vo vreci“ máte podľa zákona nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. Rešpektujeme Vaše práva. Odporúčame Vám vždy pred nákupom prečítať si obchodné podmienky. Uľahčí Vám to situáciu pri vrátení tovaru prípadne pri reklamácií.
Vieme, že náš obchod by v hodnotení nezískal 100 %, snažíme sa, ale neustále zlepšovať naše služby aby ste Vy boli maximálne spokojní.
Na záver by som Vás chcela upozorniť ešte na našu zaujímavú službu Odvoz Vášho starého nábytku. Pre ľudí bývajúcich v bytoch je často obtiažne ,,zbaviť sa" starého nábytku. My Vám privezieme nový nábytok a starý hneď odvezieme.